Overige vragen
Waarom werkt Vanderlande met Magnit samen?
Vanderlande werkt continu aan het verbeteren van haar organisatie om een voorbeeld te kunnen zijn voor de gehele sector. Het inhuren van extern personeel dient tegenwoordig aan veel wet- & regelgeving te voldoen. Daarom wil Vanderlande er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht.
Magnit verzorgt, in opdracht van Vanderlande, het totale administratieve proces van alle externe inhuur.
Ik heb een klacht.
Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.
Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.